Как да върна продукт?

Как да върна продукт?

Можеш да върнеш неизползван продукт до 30 дни от получаването на пратката и сумата за него да ти бъде възстановена.


Ако си се възползвал от някоя от нашите промоции, възможността за връщане може да зависи от условията на конкретната промоция.


Безплатно връщане във физически магазин
Можеш да върнеш всяка поръчка във физически магазин. Достатъчно е да подготвиш номера на поръчката и да носиш продукта, който искаш да върнеш, нашите служители с удоволствие ще ти помогнат.
Върни продукта на касата. Възстановяването на сумата може да отнеме до 5 работни дни.


Връщане по куриер

Опаковай продукта, който връщаш, и приложи попълнения формуляр за връщане и фактурата.

Изпрати ги на адреса на нашия онлайн магазин:

No Limit (JD RETURN) c/o. E-SPED LTD

ул. Видрица 7; НПЗ Запад - Казичене, 1532 София; България

Със забележка „магазин JD - връщане”

Сумата за изпращането на стоката се покрива от клиента. Не приемаме пратки, изпратени до склада с наложен платеж – транспортните разходи за пратката с върнати продукти трябва да бъдат платени.

Ако не можеш да принтираш документите, моля, напиши на ръка най-важните данни: номер на поръчката (или номер на фактурата), лични данни от фактурата и точно указание: връщане на стока. Моля да посочиш и IBAN на банкова сметка, ако поръчката е била изпратена с наложен платеж (платил си на куриера).

Възстановяването на сумата ще настъпи до 14 дни от момента, в който получим стоката. Ще те информираме за възстановяването на сумата в отделен имейл.


Не съм получил възстановената сума

Не съм получил възстановената сума

Възстановяването на сумата може да отнеме до 14 работни дни от датата на доставка на пратката до адреса на склада, посочен на страницата. 

Благодарим ти за търпението! Ще те информираме по имейл за обработката на връщането. 

Възстановената сума ще се появи в банковата ти сметка след 3-5 работни дни от получаването на споменатия имейл. 

Колко дълго време отнема възстановяването на сумата за поръчката?

Колко дълго време отнема възстановяването на сумата за поръчката?

Можеш да следиш връщането, използвайки товарителницата и възможността за следене на пратките, предоставена от куриера. Препоръчваме изпращането на пратки с възможност за следене. 


Ще те информираме по имейл за обработката на връщането и възстановяването на сумата. Възстановяването на сумата може да отнеме до 14 работни дни от датата на доставка на пратката до адреса на склада, посочен на страницата. 


Ако в този период сумата не бъде възстановена, свържи се с нашите консултанти, които с радост ще ти помогнат. 

Как да получа нов формуляр за връщане?

Как да получа нов формуляр за връщане?

Когато складът потвърди, че поръчката е подготвена, изпращаме автоматично съобщение с фактурата и формуляра за връщане. 


Тъй като съобщението е генерирано от системата, се случва да бъде изпратено в папка Спам, Оферти или Съобщения и да бъде изтрито оттам съгласно индивидуалните настройки на пощенската кутия. 


Препоръчваме да провериш внимателно имейла си. Ако споменатите документи не са получени, свържи се с нашите консултанти. 


Ще намериш формуляра за връщане ТУК, откъдето можеш да го изтеглиш. Не забравяй да посочиш най-важните лични данни и номера на поръчката (или номера на фактурата) за по-лесна идентификация на връщаната стока. 

Как да направя рекламация на качеството?

Как да направя рекламация на качеството?

Ако продуктът е повреден при употреба или си открил дефект на качеството, моля, направи рекламация. Можеш да направиш рекламация на всички продукти, закупени в магазин JD Sports, в рамките на 2 години от датата на покупката на основание отговорността на продавача за дефекти на товара, съгласно Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки. 


Моля, опаковай продукта с попълнения формуляр за рекламация (който можеш да изтеглиш ОТТУК) и фактура на посочения адрес: 


No Limit (JD RETURN) c/o. E-SPED LTD
ул. Видрица 7; НПЗ Запад - Казичене, 1532 София; България
Със забележка „магазин JD Sports - рекламация”


Не приемаме пратки, изпратени на адреса на склада с наложен платеж (транспортните разходи за пратката трябва да бъдат платени). Сумата за изпращането на стоката се покрива от клиента. 


Ще те информираме за становището по рекламацията в рамките на 30 дни от датата на получаване на пратката. 


При уважаване на рекламацията моля, свържи се с нас – след изпращането на потвърждение за платените транспортни разходи, сумата ще бъде възстановена по посочената банкова сметка. 

Кога ще разбера какъв е резултатът от моята рекламация?

Кога ще разбера какъв е резултатът от моята рекламация?

След получаването на пратката рекламацията се предава за оглед. 


Ще те информираме за решението максимум до 30 дни от датата на доставка на пратката на посочения адрес на склада. 

Ще ми бъде ли възстановена сумата, ако цената на продукта се е променила от момента на поръчката?

Ще ми бъде ли възстановена сумата, ако цената на продукта се е променила от момента на поръчката?

Важи политиката ни за връщане. Можеш да върнеш неизползван продукт по куриер в срок от 30 дни от датата, на която е доставена поръчката. 


ТУК можеш да прочетеш повече за връщането на продукти. 


Не забравяй, че ако цената на даден продукт на уебсайта се промени, ще ти бъде възстановена платената сума, независимо от настоящата оферта. 

Как да постъпя, ако ми е възстановена грешна сума?

Как да постъпя, ако ми е възстановена грешна сума?

Свържи се с нашите консултанти, които с удоволствие ще ти помогнат да решиш проблема.

Каква е политиката за връщане?

Каква е политиката за връщане?

Можеш да върнеш всеки нов, неизползван продукт по куриер в срок от 30 дни от датата на получаване на поръчката. 


ВАЖНО! Не приемаме пратки, изпратени на адреса на склада с наложен платеж. Клиентът заплаща транспортните разходи за връщането. 


ТУК можеш да прочетеш повече за връщането на продукти. 

Повреден/дефектен продукт

Повреден/дефектен продукт

Съветваме те да използваш опцията Преглед, за да провериш съдържанието на пратката в присъствието на куриер. 


Ако продуктът е повреден или дефектен, свържи се с нашите консултанти. 


Моля, посочи номера на поръчката си в заявката и ни изпрати снимки на дефекта/повредата на получения продукт. Това ще ни даде възможност да намерим решение възможно най-бързо.