Къде е моята поръчка?

Къде е моята поръчка?

Влез в профила си в JD и провери историята на поръчките си или използвай опцията „Следи поръчка“, за да провериш актуалното състояние на пратката. 


Друг вариант е да използваш линка за следене в съобщението за изпращането на пратката, което изпращаме на имейла, посочен при поръчката. 


Стандартното време за изпълнение на поръчката включва подготовката ѝ и нейното изпращане. Подготвянето на поръчката трае най-много 5 работни дни, а доставката до 5 работни дни от датата, на която на клиента е изпратено съобщение с потвърждение за сключването на договор за покупко-продажба (с други думи – от датата на фактурата). 


Проследяването на пратката би трябвало да се активира до 96 часа от момента на изпращането на поръчката. Пратките се изпращат от склада в работни дни (от понеделник до петък). Когато съобщението е изпратено в събота или неделя, пратката ще бъде изпратена в следващия работен ден (т.е. понеделник). 


Не забравяй, че е възможно забавяне на доставката, произтичащо от обстоятелства извън нашия контрол. 

Защо поръчката ми е анулирана?

Защо поръчката ми е анулирана?

Съжаляваме, че поръчката ти е анулирана. 


Ако някой от поръчаните продукти не е бил в наличност при опаковането на поръчката ти, е възможно тя да бъде частично или напълно анулирана. 


Ако поръчката ти е отменена, ще бъдеш уведомен по имейл. 


Възстановяването на сумата трябва да настъпи в рамките на 5 работни дни от анулирането на поръчката, в зависимост от избрания начин на плащане. Все пак имай предвид, че в зависимост от издателя на картата ти, преводът може да отнеме до 14 работни дни. 


Нашият Център за обслужване на клиенти няма информация за това дали даден продукт отново ще бъде наличен, затова разгледай страница „Ново“, за да видиш дали нещо няма да ти допадне. 

Колко струва доставката?

Колко струва доставката?

Възможните начини на доставка са лично получаване в офис на Еконт, до Еконтомат или доставка до адрес.


Куриер - доставка до адрес на клиента - 9 лв.
Доставка до офис на Еконт и Еконтомат - 9 лв.
Доставката до физически магазин винаги е безплатна (независимо от сумата на поръчката).
Доставката е БЕЗПЛАТНА за поръчки над 100 лв., независимо от начина на доставка.

Какви са възможните начини за доставка?

Какви са възможните начини за доставка?

За момента предлагаме следните начини за доставка: 


Куриер 

  • куриерите доставят пратки в работни дни, от 9 до 18 ч., 
  • при проблеми с доставянето на пратката, куриерите могат да се опитат да се свържат с клиента по телефона, 
  • ако клиентът купи няколко продукта при едно пазаруване, стоките могат да бъдат изпратени в повече от една пратка, 
  • можеш да проследиш пратката на уебсайта: https://www.econt.com/services/track-shipment като въведеш номера на товарителницата в полето „Номер на пратката”, 
    при доставка на продукта предлагаме опцията Преглед и Тест преди плащане. Това означава, че имаш възможност да провериш и пробваш това, което си поръчал. Куриерът ще изчака докато отвориш и провериш пратката. Куриерът ще изиска от теб да платиш транспортните разходи преди да отвориш пратката. Ако всичко е наред и задържиш поръчката, те ще ти бъдат възстановени. Това се налага с цел сигурност на доставката.


Доставка до офис на Еконт или Еконтомат 

  • Винаги проверявай работното време на избрания офис за доставка; 
  • Ако купиш няколко продукта при едно пазаруване, стоките могат да бъдат изпратени в повече от една пратка; 
  • При доставка до офис на Еконт предлагаме опцията Преглед и Тест; 
  • При доставка до Еконтомат ще можеш да платиш само с карта при вземане на пратката; 
  • Пратката ти ще бъде съхранявана в офис на Еконт до 7 дни, а в Еконтомат до 3 дни.


Лично вземане от физически магазин 

  • Доставката до физически магазин винаги е безплатна (независимо от сумата на поръчката).
    Този метод на доставка може да се използва само за поръчки платени оналйн на сайта. 
  • Ако желаеш да платиш при получаване, можеш да използваш друг метод на доставка.
    Когато поръчката е частично или изцяло подготвена за изпращане, ще те уведомим по имейл. 
  • Имаш 7 дни от уведомлението, че поръчката е доставена, да я вземеш лично от магазина. 
  • ВНИМАНИЕ! Не забравяй, че ако забележиш, че твоят пакет е отварян или опаковката е повредена при получаване, можеш да регистрираш повредата в присъствието на служители на магазина при получаване на пакета. Това ще ни улесни да разгледаме жалбата по-късно.

Предлагате ли опция ПРЕГЛЕД и ТЕСТ?

Предлагате ли опция ПРЕГЛЕД и ТЕСТ?

При доставка на продукта предлагаме опцията Преглед и Тест преди плащане. Това означава, че имаш възможност да провериш и пробваш това, което си поръчал. Куриерът ще изчака докато отвориш и провериш пратката. Куриерът ще изиска от теб да платиш транспортните разходи преди да отвориш пратката. Ако всичко е наред и задържиш поръчката, те ще ти бъдат възстановени. Това се налага с цел сигурност на доставката.

Поръчката ми е разделена

Поръчката ми е разделена

В някои случаи с цел по-бърза доставка поръчките автоматично се разделят и изпращат от различни складове. Ще получиш информация за това при изпращането на пратките и актуализацията на начина за доставка. За всеки пакет ще получиш отделен номер на товарителницата и линк за следене. 


При изпращане на поръчката в няколко пратки не плащаш нищо допълнително за доставка. 


Ако не получиш информация, че поръчката е разделена, всички продукти са изпратени в една пратка. 

Не получих всички поръчани продукти

Не получих всички поръчани продукти

Понякога не сме в състояние да изпратим всички поръчани продукти. В такъв случай ще ти изпратим имейл с информация кои продукти не са изпратени.  


Ако поръчката е платена, гарантираме връщането на сумата за всички неизпратени продукти. 


Ако не си получил съобщение, че продуктът не е наличен, и не са ти върнати парите най-късно до 14 работни дни, свържи се с нашия Център за обслужване на клиенти. 


Ако забележиш, че пратката е повредена при транспортирането или е била отваряна, веднага се свържи с Центъра за обслужване на клиенти и изпрати снимки на получената пратка. Съветваме те да съставиш протокол за повреда или липси в пратката още при получаването ѝ от куриера. 


Съветваме те да използваш опцията Преглед, за да провериш съдържанието на пратката в присъствието на куриер. 

Получих не този продукт, който поръчах

Получих не този продукт, който поръчах

Ако ти е доставен грешен продукт, снимай го (и по-специално етикетите и данните върху кутията/опаковката) и се свържи с нашия Център за обслужване на клиенти. Нашите консултанти ще ти помогнат в тази ситуация. 


Ако използваш опция Преглед, можеш да върнеш пратката директно в склада и да откажеш да я приемеш, ако в пакета има продукти, които не си поръчал. В такъв случай също те молим да се свържеш с нашите консултанти, които ще ти предложат подходящо решение.

Може ли поръчката да бъде изпратена като подарък?

Може ли поръчката да бъде изпратена като подарък?

Ако искаш избраният продукт да бъде изпратен като подарък, при поръчването посочи адреса на човека, за когото е предназначен подаръкът, като адрес за доставка. 


Не предлагаме услугата Опаковане за подарък, така че продуктите ще бъдат опаковани като стандартна пратка. Цените на продуктите са посочени на документа за покупка, а всички подробности, свързани с поръчката, можем да уговорим с този, който я е направил. 

Имам проблем с доставката

Имам проблем с доставката

Ако са се появили проблеми с доставката, провери линка за следене, който сме ти изпратили по имейл, за да видиш какъв е актуалният статус на поръчката. 


Влез в профила си в JD и провери историята на поръчките или използвай опцията „Следи поръчка“, за да видиш актуалното състояние на поръчката. 


Проследяването на пратката би трябвало да се активира до 96 часа от момента на изпращането на поръчката. Пратките се изпращат от склада в работни дни (от понеделник до петък). Когато съобщението е изпратено в събота или неделя, пратката ще бъде изпратена в следващия работен ден (т.е. понеделник). 


Не забравяй, че е възможно забавяне на доставката, произтичащо от обстоятелства извън нашия контрол. 


Ако не си открил отговор, свържи се с нашите консултанти, които с радост ще ти помогнат да решиш проблема. 

Мога ли да променя или анулирам поръчката си?

Мога ли да променя или анулирам поръчката си?

Бързо подготвяме и пакетираме поръчката ти и нямаме възможност да я променим преди изпращането ѝ. Затова трябва да проверим дали е възможно да я анулираме. 


При грешна поръчка или желание да се откажеш от нея, моля, свържи се с нас незабавно. Ако се свържеш с нас на телефон +359 24 910 748 възможно най-бързо, ще проверим възможността да анулираме поръчката ти. 


Ако промениш мнението си, можеш да върнеш неизползван продукт по куриер в срок от 30 дни от датата на получаване на поръчката. Ще откриеш повече информация в раздела за връщане и рекламация.  


При отказ от поръчката препоръчваме да не вземаш поръчката от куриера. 

Мога ли да променя адреса за доставка?

Мога ли да променя адреса за доставка?

От съображения за сигурност промяната на адреса за доставка след потвърждаването на поръчката не е възможна. Препоръчваме ти да се увериш, че всички данни са правилни, преди да пуснеш поръчката. Изпращането от склада е само на адреса за доставка, посочен при поръчката. 


Ако поръчката е предадена за доставка, те съветваме да се свържеш директно с ЕКОНТ на тяхната инфолиния 0 7001 7300. 

Пренасочването на пратки към адрес, различен от този, посочен в поръчката, може да означава, че ще трябва да платиш допълнителна такса, която се изчислява директно от куриерската фирма.  


Ако промениш мнението си, можеш да върнеш неизползван продукт по куриер в срок от 30 дни от датата на получаване на поръчката. 


ТУК ще откриеш повече информация в раздела за връщане и рекламация. 

Защо не получих имейл с потвърждение на поръчката?

Защо не получих имейл с потвърждение на поръчката?

Поради големия брой поръчки доставката на имейла с потвърждение може да отнеме повече време от очакваното. Гарантираме, че обработваме твоята поръчка! 


Моля, провери папки Спам, Оферти, Съобщения. Заради индивидуални настройки на пощенската кутия, имейлът може по погрешка да е попаднал в някоя от тях.